
Dommarar
Namn | E-post | Mobil |
Amalie Dimmen Henjum | p-dimmen@hotmail.com | 46547472 |
Eirik Njøs Mardal | ingvillnj@yahoo.no | 91910381 |
Sigurd Myklebust | tomsoelve@gmail.com | 46987716 |
Trine Humlestøl Njøs | Trine@njos.net | 99504317 |
Gunvor Hamre Nornes | eva.hamre@sfj.no | 90799108 |
Handballkampar i Leikangerhallen
Slå opp i kampdagboka på handball.no her.
Terminliste for lag frå Syril
Slå opp alle kampane til laga her.
Instruks for sekretariatet (utskrift)
-
- Møt opp 1 time før kampstart – set deg inn i korleis displayet fungerer og rigg det til. Displayet for resultattavla ligg oppå kjøkeninnreiinga på hovudkjøkenet. Her ligg også informasjonsmappe for sekretariat (kvit perm)
- Finn fram bord og stolar som står under tribuna og set dei på plass under klatreveggen.
- Sekretariatet sjekkar lyd i stereoanlegget og styrer lyd/musikk under kampane. Vakter kan hjelpe til å styre musikk.
- Barn kan ikkje opphalde seg i sekretariatet eller ferdast på den sida av hallen under arrangement.
- SEKRETARIAT SKAL KALLE INN LAGA TIL PARKETTEN 5 MIN FØR KAMPSTART. VIKTIG!!!!
- Det skal vere innmarsj med musikk for kvar kamp . Ein les opp namna til alle spelarar, lagleiar og dommarane. Fyrst bortelag, så heimelag, så dommarane.
- Husk å legge fram TIME-OUT kort (grøne kort) på spelarbenkene – eit til kvart av laga. Desse er i mappa.
- Før og mellom kampane skal sekretariatet informere om kvar ein finn toalett og minne om foreldre sitt ansvar for barn som ferdast i garderobar, ved heis og i gangar. Husk å oppmode alle til å heie på laget sitt.
- Siste skift i sekretariat har ansvar for å rydde tilbake bord, stolar og display og sette på plass lydanlegg.
- Syril handball sine sponsorar skal lesast opp før og under arrangementet. Liste over sponsorar ligg i sekretariatmappa. Det er mange sponsorar, så fordel gjerne sponsorane ut over arrangementet . (Dette gjeld når Syril spelar.)
Kamprapportar
- Alle lag frå j/g 10 og eldre skal nytte elektronisk kamprapport. Sjå brukarrettleiing her: https://www.handball.no/regioner/region-vest/nyheter-region-vest2/nyheter_regionvest/2018/09/elektronisk-kamprapport/
- Sekretariat har ansvar for at kamprapportane er elektronisk signert (med PIN) av trenarar og dommarar etter kamp.
Dommarrekningar
- Alle dommarrekningar frå j/g10 skal no førast elektronisk i TA av dommarane sjølv, og klubben ordnar med elektronisk utbetaling. Dette til informasjon viss nokon får spørsmål.
(Oppdatert 11.09.19)
Instruks for kiosk (utskrift)
Ansvars-/arbeidsoppgåver:
- Kakebaking
- Kiosksal
- Kasseoppgjer
- Rydding av kiosk og tribune
Oppmøte – 1 time før kampstart
Kakebaking
- For enkeltkampar skal kioskansvarlege ha med ei langpannekake for sal
- Ved turneringar har lagleiar ansvar for å fordele baking på fleire
Kiosksal
- Nøkkel til kiosken finn ein i nøkkelskap på ”Grauthaug” (bak døra, kjøkken i 3.etasje)
- Set på kaffi så raskt som mogleg. Bortelag kjem i god tid før kampstart og er klare til å handle. Kaffi skal vere tilgjengeleg under arrangementet.
- Sett fram vatn, 1 kanne kaffi og koppar i sekretariatet.
- Steiking av vaflar viss behov og ved turneringar. Lag til vaffelrøre («pose-røre» i skapet)
- Salsprodukt skal finnast innelåst i kiosken. Pizzabollar er i frysen på kjøkenet i 3. etasje. Ta opp og tin i mikroen etter kvart og ved behov
- Set fram varer og koppar på disken
- Heng opp gjeldande prisliste for dagen (den som stemmer overeins med vareutvalet). Skriv eventuelt ei ny. Alle prisar heng på innsida av overskapa i kiosken. Papir og penn i skuffa.
- Trenar og lagleiar til bortelag samt dommarar får ein «kiosk-bong» i sekretariatet der det står kva dei får gratis i kiosken. «Kiosk-bongen» kastes etter bruk.
- Alt av diverse utstyr skal finnast i skapa i kiosken.
- Ved behov for supplering av varer på kampdag må de handle på Kiwi. Ta pengar frå pengeskrin. NB HUSK KVITTERING (den vert ein del av kasseoppgjeret).
- Viss det skulle bli tomt for div varer – skiv en lapp og legg i kasseoppgjers-posen eller send ein sms til arrangementsansvarleg Hilde – 909 56 720 eller Astrid – 920 22 176.
- På dagar med mange kampar kan det vere aktuelt med sal av oppskoren frukt og bagettar.
Kasseoppgjer
- Pengeskrin er/skal vere innelåst i skapet under salsdisken. Lagleiar har ansvar for å opne og låse dette skapet.
- Fast sum vekslepengar – 1500,- skal vere tilgjengeleg i skrinet.
- Etter endt kampdag skal kassa teljast opp, og kasseoppgjers-skjema fyllast ut. Pengar /kvitteringar tilsvarande dagens sal skal leggjast i ein plastpose og til slutt leggjast i postkassa som er i skapet under salsdisken.
- Vipps kan nyttast som betalingsmiddel, vippsnr: 131863. Sjekk at det står «betaling vellykket»
- Damelaget: ved oppgjer av kasse må det skrivast opp i kommentarfeltet sum billettsal
Rydding av kiosk og tribune
- Kvart skift ryddar etter seg
- Etter endt kampdag skal brukt utstyr vaskast opp og leggast på plass. Tørk av benkeplatene, bruk kostebrettet om det er mykje søl på golvet
- Salsvarer, syltetøy, koppar og serviettar mm setjast inn i skapa
- Rydde vekk boss og koste tribune ved behov. Feiebrett står i kiosken (vaktene skal også hjelpe til med dette)
- Ta med boss frå hallen. Boss skal hivast i container i «boss-rom» i 1.etg (rett ved siden av heisen)
- Lås att skapa i kiosk og heng nøkkel på plass på kjøkken.
(Oppdatert 11.09.19)
Vakt/garderobe (utskrift)
Ansvars-/arbeidsoppgåver:
- Garderobar og toalett, inkl toalett i 2.etg under arrangement.
- Vakthald i gangar/fellesareal
- Hjelpe til med rydding av tribune og musikk under arrangementet
Oppmøte – 1/2 time før kampstart.
Vakt SKAL bruke vest med «fairplay». Vestar er i kiosken.
Garderobe/toalett
- Sjekke at det er toalettpapir og tørkepapir og at det elles ser ordentlig ut på do.
- Sjekke at garderobane er OK.
- Tømme boss når det er fullt og etter endt kampdag. Boss skal hivast i container i «boss-rom» i 1.etg (rett ved siden av heisen)
- Dopapir, tørkepapir , søppelsekkar og vaskeutstyr (viss det vert naudsynt å vaske under arrangement) er oppbevart i 2. etg. Nøkkel får du av lagleiar.
Vakthald
- Rettleie ventande lag/spelarar om at dei ikkje skal vere på bana / forstyrre nå det er kamp i hallen.
- Det er ikkje lov å bruke ball i gangen under tribune grunna sprinkelanlegget.
- Sjekke gangareal i tilknyting til hallen/garderobane med jamne mellomrom og sjå til at ungar/tilskodarar ikkje herjar og bråkar og er til sjenanse for andre brukarar. Klatring, skliing på gelender og bruk av ball er IKKJE lov.
- Det er lov å «snakke til» ungar! Dersom naudsynt, bør foreldre/føresette hentast.
- Sjå til at heisen ikkje blir brukt unødvendig. (Det er spesielt ungar som tykkjer dette er moro).
Hjelpe til med rydding av tribune og musikk under arrangementet
- Hjelpe «kiosk-gjengen» med å rydde/koste tribuna. Kost og feiebrett er tilgjengeleg i kiosken.
- Ved behov – hjelpe sekretariatet med musikk.
(Oppdatert 12.09.19)
Syril-bussen
Reglar for bruk av bussen finn du her.
Køyring til bortekamp, når ein ikkje har bussen
For å bli sett opp til køyring må sjåføren vere fylt 21 år eller hatt sertifikat i 3 år. Satsar:
- kr 20, indre Sogn
- Kr 70, indre Sogn med ferje
- Kr 100, resten av fylket